1
مدیریت
- ۱۸:۴۲

شش روش برای مدیریت کارمندان
مدیر خوب مدیری است که انعطاف‌پذیر باشد تا بتواند مطابق شرایط مختلف و خصوصیات اعضای تیم بهترین روش را برای رهبری کارمندانش انتخاب کند.

برای رهبری یک تیم روش‌های مختلف مدیریتی وجود دارد اما بهترین روش مدیریت کدام‌ است؟ منظور از روش‌های مدیریتی خصوصیات و نحوه تصمیم‌گیری است که یک مدیر در رابطه با کارمندان به‌کار می‌گیرد. انعطاف‌پذیر بودن، بهترین روش مدیریت یک تیم است. مدیر خوب مدیری است که بتواند مطابق شرایط مختلف، بهترین روش را برای کار با کارمندانش انتخاب کند. 

 

 

 

 

یاریکده. yarikadeh.com ،
مدیریت کارکنان























آخرین عناوین